Metody Pracy
- stymulacja rozwoju mowy biernej i czynnej;
- Metoda Krakowska;
- programowanie języka;
- wczesna nauka czytania metodą sylabową;
- gesty wizualizacyjne;
- ćwiczenia lewopółkulowe;
- terapia funkcji wzrokowych;
- wybór dominującej ręki;
- ćwiczenia pamięci słuchowej;
- ćwiczenia kategoryzacji;
- kształtowanie myślenia przyczynowo- skutkowego;
- alternatywne metody komunikacji: Makaton, PECS;
- logorytmika;
- stymulacja słuchowa;
- intensywne ćwiczenia aparatu artykulacyjnego (bierne i czynne);
- intensywne ćwiczenia oddechowe;
- masaż twarzy i jamy ustnej.
- trening pokarmowy (nauka żucia, połykania);
- terapia z zakresu wczesnej interwencji;
- stymulacja jamy ustnej, masaż twarzy;
- wprowadzenie i stosowanie komunikacji alternatywnej.
- elementy treningu umiejętności społecznych;
- terapia przez zabawę;
- elementy bajkoterapii;
- techniki relaksacyjne;
- metody aktywizujące, słowne, oglądowe;
- elementy treningu radzenia sobie z emocjami;
- terapia przez sztukę;
- elementy dramy;
- program aktywności, świadomości ciała, kontakt i komunikacja M. Ch. Knill.
- neurofizjologiczna Metoda PNF;
- trójpłaszczyznowa terapia manualna wad stóp u dzieci, oparta na naurofizjologicznych podstawach wg Zukunft Huber;
- elementy metody Integracji Sensorycznej;
- metoda neurorozwojowa NDT- Bobath;
- metoda Vojty;
- diagnostyka wg Prechtla;
- metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne;
- Kinesiology Taping;
- terapia tkanek miękkich;
- terapia punktów spustowych.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.